Profesionální péče pro
Váš pohybový aparát

Inovativní postupy pro efektivní  léčbu

O NÁS

ORTMED Janík, s.r.o. je nestátní zdravotnické zařízení, které poskytuje léčebně preventivní
péči v oboru ortopedie. Námi poskytované služby dělíme na dvě velké oblasti a to na klasickou obecnou ortopedii zabývající se léčebně preventivní péči klubů, svalů a šlachy pohybového aparátu a léčebně preventívní péče zabývající se onemocněním páteře.

KONTAKTY

NAŠE SLUŽBY

Kromě ambulantní péče poskytujeme i péči operační. Spolupracujeme s nestátním zdravotnickým zařízením ASK TORE v Ostravě, DJK fyzio s.r.o v Ostravě Vítkovicích a NsP v Havířově na Dělnické ulici

NAŠE SLUŽBY

Spolupracujeme s nestátním zdravotnickým zařízením ASK TORE v Ostravě na ulici Repinova, kde provádíme artroskopické operace v rámci jednodenní péče. Dále spolupracujeme s nestátní nemocnicí KHN v Karviné 6, kde jsou prováděny operace páteře.
V rámci ambulantní péče poskytujeme tyto výkony:

Rázová vlna

Výhodami této metody jsou rychlá úleva od bolesti a obnovení rozsahu pohybu. Zároveň se jedná o neinvazivní terapii bez potřeby užívat léky proti bolesti.

Ultrazvuk (SONO)

Ultrazvukové vyšetření výrazně zpřesňuje diagnostiku, umožňuje cílenou punkci tekutin. Používá se především u onemocnění ramena, kolena a kyčlí, dále u poranění svalů a šlach, zánětů šlach a šlachových obalů, měkotkáňových nádorů.

Nanoskopie

Do kolenního kloubu se zavádí kamera velikosti jehly na punkci kolene.
Díky malému rozměru kamery můžeme kloub prohlédnout a ošetřit pouze v lokální anestezii bez nutnosti narkózy a bez předoperačního vyšetření a odpadá tak vytahování stehů po 10 dnech.

Plazmaterapie A-PRP

Tato metoda je založená na injekční aplikaci krevní plazmy obohacenou krevními destičkami do místa obtíží.

Aplikace CHondroGrid

ChondroGrid je lokálně působící zdravotnický prostředek hydrolyzovaného kolagenu, který představuje účinnou léčbu bolesti a poruchy funkce kloubu způsobené kloubními patologickými procesy.

AutoCart

Jedná se chirurgický zákrok, při kterém jsou léze chrupavky ošetřovány pouze pomocí vlastních materiálů pacienta.

NÁŠ TÝM

MUDr.